Surr, surr, surr

Så, imorrn bär det av till arbetsförmedlingen igen. Helst skulle jag slippa, men jag vet ju att det är bra också.

Har ätit lunch med pappa idag. Nu kommer han jobba hemifrån lite då och då, när han inte är på företagsbesök. Det är ju trevligt att ha sällskap ibland också.

Jag vill ha minusgrader nu. Det är jobbigt med vinter, men hellre en riktig vinter än bara nåt halvdant. Man vet ju ändå att det inte blir vår än och att kylan och snön kommer komma tillbaka snart. Ska Jocke dessutom köpa en skoter vore det ju bra om det finns lite snö kvar till honom också.

Ska komma ihåg att ringa Malin ikväll och prata lite. Ska fundera på om och när jag ska åka ner.




Ja, jag känner mej lite surrig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0