Up,up and away

Snart bär det av mot Veckebo. Lite film och mys antar jag, sen bär det av hemåt igen eftersom bilen måste va hemm klockan 6 imorrnbitti och jag är ite så jättesugen på att kliva upp halv 6 bara därför. Kalla mej lat, men så är det.

Är skittrött och hoppas att jag för en gångs skull somar före årminstone halv 1 inatt. Är det för mycket begärt? Jag nästan hoppas att jag har en infektion i kroppen, för annars har jag ingen direkt anledning att vara så här trött och ha så här ont överallt.

Nä, på med leendet nu och far iväg.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gullunge. Förlåt jag trodde jag hade meddelat dig om det.Men jag är i alla fall tillbaka så nu kan hålla koll på mig om ni vill :D Bara att ringa på det. Svara jag inte så ringer jag ju upp som sagt var. I morgon äre tentainlämning så då kommer jag vara tillgänglig hela tiden tror jag, förutom när jag tränar då! :) Pusspuss <3

2009-01-15 @ 16:56:18
URL: http://malinlindapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0