Work out

Har tränat idag. Skönt, men lite jobbigt att få svart på vitt hur dålig konditionen verkligen är. Men det ska det blir ändring på nu! Hoppas jag iaf. Motivationen brukar komma och gå lite som den vill, men jag får väl peppa mej själv. Tror jag ska ta mått och grejer, så man ser om det blir nån förändring. Även om det inte är det som är det viktiga så är det ju självklart en sporre. 

Allt  för att blir piggare och må bättre. Men tanke på att självförtroendet än en gång sjunkit igen då det inte verkar gå framåt på jobbfronten så är det bra om jag försöker pigga upp mej själv. Träning utsöndrar ju endorfiner som gör att man blir gladare och jag vet att det inte brukar ta så lång tid för mig att bygga upp en hyffsad konditon.

(Skriver jag om det såhär blir jag ju tvungen att ta tag i det, annars får jag skämmas)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0