Fullbokat

Oj oj, helt plötsligt blev hela nästa vecka fullbokad. Matpunkten måndag onsdag och fredag, Lassekrog tisdag onsdag torsdag. Men det är perfekt. Mer pengar, mer erfarenhet. Jag lär ju va helt slut till helgen, men då är det student och cruising. Kommer antagligen att missa studenttåget, vilket är väldigt synd. Fast det är sånt man får ta som vikarie.

Är så otroligt glad att jag har jobb i minst 2 månader framåt, vet inte va jag skulle tagit mej till annars. Får se vad det blir efter sommaren. Förhoppningsvis något nytt, för jag orkar nog inte stanna kvar här. Men man ska ju aldrig säja aldrig. Tyvärr i det här fallet.

Idag blir det träning med Marcela, sedan matpunkten för stängning. Undrar hur det blir med träningen nästa vecka. Hoppas jag tar mej för de dagar jag har tid iaf. Kanske måste köra tidigt på morgonon eller sent någon kväll. Men det ska nog gå bra. Beach 2009 haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0