Real Housewife of Ljusdal

Idag är det hemarbete som gäller. Håller som bäst på att bara nåt liknande cafécookies. Hoppas dom blir goda för dom var verkligen enkla att göra. Sedan tänkte jag ta mej för att städa lite så mamma slipper ikväll eller imorrn. Duktig Carro. Synd att man inte har de tillgångarna att man kan leva som en riktig "housewife". Åtminstone när man är ledig. Skulle verkligen inte ha nåt emot att kunna shoppa, gå på spa och bara njuta dom här dagarna. Men det skulle nog bli lite trist i längden.

Är jättetrött. Vet inte riktigt varför, men det kan vara träningen som gör det. Det är väldigt skönt att ha kommit igång litegrann, men jag måste nog vara lite försiktig för igår när jag kom hem mådde jag illa och kunde inte äta någon middag efter träningen. Var nära att svimma också, men det blev lite bättre sedan och jag kunde åka iväg till Matpunkten och vara med på stängningen iaf.

Längtar till imorrn. Då bär det av till Sundsvall med Mamma. Antagligen kommer vi hem ganska sent, då vi inte kan åka förrän mamma är klar med klippning/slingningen. Hoppas att man hittar något roligt till sommaren. Om inte annat skulle jag behöva ett par till nya jeans, nu när jag börjat använda såna igen. Synd att dom ska vara så förbaskat dyra bara.

Nä nu blir det lite lunch innan kakorna är klara och städningen ska börjas.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag saknar dig gumman!

2009-06-09 @ 18:42:56
URL: http://malinlindapersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu läre du skriva igen :)

2009-06-28 @ 16:21:14
Postat av: Anonym

hur är det? :) slutat blogga? :/

2009-08-30 @ 11:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0