Carpoolers

Åh gud så trött jag är. Skulle va skönt att sova lite, men ingen idé nu för då blir det en sömnlös natt istället. Och det gillar vi inte.

Har kollat på bil med pappa idag. Inte åt mej tyvärr, men han funderar på att köpa en ny. Den gamla börjar ju bli lite till åren och krånglar en hel del, vilket inte är värt att reparera. Det va roligt att kolla runt lite, se vad som finns och vilka man kan fundera på. Det skulle va roligt att kunna köpa en egen. Men vad ska jag med den till? Åka till Jocke 2 gånger i veckan? Haha. Nej det får vänta till jag har ett jobb och verkligen behöver en bil.

Pratade med Kristin nyss. Hemkommen från Thailand och längtade redan tillbaka. Önskar att jag också kunde göra nåt sånt. Va underbart. Men ska bli kul att träffa henne och få höra allt som hänt. Hon hintade att det va en hel del hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0