Irriterad

Skittrött och har ont i huvudet. Är superirriterad. Men det är nog bara för huvudet. Suck.

Gick inge bra med byxorna idag heller. I fredags när jag och Jocke va ut och åt, hade jag på mej mina nya jeans som jag köpte i Stockholm. Det va andra gången jag hade dom. Efter vi hade käkat skulle jag in hemma och hämta några saker innan vi fortsatte till honom. Jag hukade mej ner och knak sa det så sprack dom på knät. Ett par byxor för 1299 kronor som jag hade använt högst 6 timmar totalt. Så ska det väl ändå inte vara? Visst, tyget är rätt tunt, men man ska väl ändå kunna använda dom normalt utan att dom ska gå sönder?

Jag som va så glad att äntligen hittat ett par byxor som jag kände mej riktigt snygg i. Jeans som jag skulle kunna gå ut i och allt. Men men, får se om dom tänker göra nåt åt det. Måste åka till Hudik än en gång, med ett kontoutdrag så dom ser när och var jag har köpt dom, för idag kunde dom inte göra nåt när jag inte hade det med. Och sen är inte det inte ens säkert att dom gör nåt ändå. Pruppsaker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0