Me and my love

Okej, snacka om att inte ha något att göra. Men hittade det här någonstans och tyckte att det var rätt roligt att fylla i.

Du & din partner

Vad heter ni?
Jocke och Carolin

Hur träffades ni? Genom gemensamma vänner kan man väl säja.
Hur länge har ni varit tillsammans?
2 år 7 månader och 17 dagar (fast vem räknar)
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Nej
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Japp, tog det med exakt ett års mellanrum också.
Isåfall, vem kör bäst? Alla säjer sig själv, men han är bättre. Kan ju köra lastbil också, det kan inte jag.
Kommer du ihåg er första kyss? Haha ja
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jocke, och jag blev överlycklig
Vem är äldst? Jocke.
Vilka stjärntecken är ni? Vädur båda två.
Vem fyller först på året? Jocke
Vem är längst? Jocke
Vem sjunger bäst? Ingen av oss
Håller ni i handen på stan? Om jag tvingar honom haha
Var nån av er oskuld när ni träffades? Pass
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja, vi räknar att vi blev tillsammans ungefär 3 månader efter att vi kysstes första gången.
Vad har ni gemensamt? Lite olika saker 
Blev du kär i första ögonkastet?
Nja, träffades ett par gånger innan jag blev intresserad
Har ni någon speciell låt? Ja, Shayne Ward - No promises
Har ni några "fri kort"?
Har aldrig pratat om det, men det skulle jag tro (åtminstone jag ;) )
Har ni stora framtidsplaner? Var för sej, ja.
Har ni gråtit i varandras armar? Ja, en hel del. (åtminstone jag)
Har ni varit utomlands tillammans? Ja, på Kreta 2007.
Vilket är ert bästa minne? Många underbara.
Vem lagar bäst mat? Jag såklart
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser och kollar på film.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Japp
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Typ 2-3 mil, samma som nu
Blir du lätt svartsjuk? Nja, beror på.
Brukar ni bråka? Självklart bråkar vi ibland.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Både och.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? All of it.
Brukar nån av er prata i sömnen?
Inte brukar, men det har väl hänt nångång för båda.

Åh han är så go min plupp. Önskar att han va här nu. Älskar dej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0