Tisdag 17/3

Att det är tisdag idag. Det känns inte som det, men samtidigt vet jag inte vilken dag det känns som heller. Det är en vacker dag och jag är glad. Det är huvudsaken. (Ingen som vet varför)

Fyller 20 om exakt en månad idag. Hej och hå. Ser fram emot det fast ändå inte. Det känns otryggt på nåt sätt.

Sitter hemma och degar, men ska ta mej en liten promenad snart. Hoppas att det inte är så blött. Jobbigt när man bli kall om fötterna, vilket jag är ändå hela tiden.

Måste komma ihåg att vattna blommorna också. Mamma är borta så det är mitt ansvar nu. Lite riskabelt att lämna det åt mej, men va ska hon göra? Hoppas inte alla hinner dö bara. Jag har verkligen inga gröna fingrar. eller så är det mitt rum det är fel på, för alla blommor som kommer in hit dör. Inte en enda har klarat sej, även om det va någon som kämpade på bra där ett tag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0