En helt vanlig torsdag

Lite shopping idag med mamma. Det va trevligt. Köpte ett par tröjor. Är helt insönad på marint just nu. Det enda jag ser är blått och vitt, eller rött och vitt, gärna randigt haha. Men det brukar vara så. Ifjol var det blommigt, annars har det varit någon speciell färg.

I helgen blir det nog mys med Jocke. Det va nog inte så länge sen, men det känns så. Antagligen för att vi var borta förra helgen. Hoppas att vi kan planera nåt att göra när han har semester också. Tyvärr är han lite tråkig och vill inte gärna åka bort och göra någonting. Och det är precis tvärtemot mej. Lite jobbigt, men det ska nog lösa sej. Jag får väl övertala honom, hihi. 

Nä nu ska jag krypa ner i sängen och peppa mej själv att ta mej i kragen imorrn och röra lite på mej. En promenad klarar man ju även om man inte är helt frisk.

Nighty night.

Kommentarer
Postat av: Thuresson

Du kan ju alltid ta med honom till min stad. Då jävlar får han se och uppleva mycket du ! Haha. Godnatt !

2009-05-07 @ 23:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0