Weekend

Har haft jätteroligt i helgen. Det blev en lyckad grillkväll med Kristin och Sandra. God mat, gammal musik och trevligt sällskap. Marcela joinade oss lite senare, jättekul.
Billig utgång, mycket folk. Perfekt.

Dagen efter var inte lika rolig. Mådde lite illa på morgonen, men det gick över fort. Däremot var jag helt slut hela dagen och kvällen. Var på fotboll på dagen, Färila- Forsa. Va längesen jag kollade på fotboll så det va kul, fast det blåste lite väl mycket. Jättegod mat hos Jocke och sedan en superlugn hemmakväll. Vaknade till såpass att jag såg litegrann av Eurovision, men efter hälften av rösterna visste man att Norge skulle vinna och då gick jag och la mej. Både jag och Jocke hade helt glömt att vi skulle hämta Jonas vid 1, men det gick ändå.

Imorrn bär det av till Gävle med Marcela för lite shopping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0