Baka, baka liten kaka.


                                                
                                                        Såhär fina blev alltså inte mina kakor.


Fick för mej att baka litegrann igårkväll och hittade ett recept på "Kattungor" som verkade bra. Sagt och gjort, jag började baka. När smeten var klar skulle man spritsa ut den på bakplåtspapper. Det stod att man skulle ha lite avstånd mellan dem, och jag tyckte att jag hade det. Men tydligen inte tillräckligt. När jag kollar på första plåten inne i ugnen har det flutit ihop till, i princip, en enda stor kaka. Men lika glad är jag för det. Visst, dom kanske inte blev så snygga, men mums så goda. Och är det hemmagjort så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0