Celebrities


Singing bee celeb. Hmm. Kan dom verkligen inte hitta några riktiga kändisar som vill ställa upp? C-kändisar som ställer upp på vadsomhelst bara för att synas.
Men det är väl så man ska göra i dagen samhälle. Vara med överallt, säja och göra saker bara för att väcka uppmärksamhet. Vad har hänt med integriteten? Det är bara att inse att jag aldrig kommer att kunna bli känd. Inte för att det är något jag vill heller så det är väl lika bra. Tycker synd om de som har det behovet bara.

Det är inte lätt att få bort ett rykte om sej i en stad, förstå hur svårt det måste vara om man har en stämpel nationellt. Det följer en överallt. Måste vara fruktansvärt påfrestande när man några år senare inser att det kanske inte va så smart att bli känd för att man är elak, blåst eller för dom där bilderna man la ut på internet i underkläder ("privat på bloggen"). Tjejer som är lättklädda i tidningar har iaf fått betalt för bilderna, även om jag inte är något direkt fan av det heller. 

Kände att jag var tvungen att skriva av mej lite bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0