Facebook


Hatar att jag är en favebook-nörd, men älskar att så många andra också är det. Helt ärligt skulle jag missa det mesta om jag inte hade facebook. Med tanke på att jag ändå inte är speciellt bra uppdaterad när det gäller skvaller så skulle jag va helt efterbliven utan det.

Är dessutom mycket glad att mina föräldrar med vänner inte har en tanke på att gå med och försöka bli vän med mej. Min facebook är för ungdomar, dom i min ålder. Det är inte meningen att mamma och pappa och deras bekanta ska veta allt jag gör, se alla bilder och "roliga" kommentarer.

Sen tycker jag inte alls att det är fel om dom vuxna har facebook eller är medlem i nåt community och håller kontakten, så länge dom inte kan kolla mej. Det begränsar så väldigt. Fast samtidigt kanske det vore bra. För vem vet vilka konsekvenser dom dör bilderna, inläggen eller kommentarerna kan få i framtiden? Man har ju läst om folk som blivit utslängda från skolor eller sitt boende för att "fel" person sett bilder på fylleslag hemma hos vederbörande. Iofs i USA, men man vet ju aldrig.

Nä det är väl bara att fortsätta som jag gjort. Lägger sällan upp bilder och brukar åtminstone ta bort taggen på de kort där man ser ut att ha fått alldeles för mycket i sej. Vilket skulle va på de flesta bilder eftersom jag har en tendens att se väldigt full ut fast bara jag druckit litegrann. Knappast nån som tror en, men det är sant. Jag lovar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0