Monday, bloody monday


Måste ta mej ur soffan och göra något. Men när man vaknar med huvudvärk känns ingenting speciellt lockande. Bakis idag istället ? Nej, så illa kan det väl aldrig va.

Igår va en seg dag, men kom ju ut lite då Lina ringde och ville att jag skulle jobba några timmar åt henne.

Har nu jobbat någonting varje helg sedan vecka 35, förutom en helg, och har 4 helger med jobb framför mej. Vilket är tur annars skulle jag nog gå under. Fast det vore ju lite skönt att jobba på veckorna ibland också, som vanligt folk.

Egentligen skulle jag va ledig i helgen, men fick ta Maries pass på lördagen. Stängning. Vilket gör att man blir lagom stressad om man ska ut. Hem och duscha, sen till Isabell på förfest en stund. Blev inte kvar så länge utan hamnade hos Danne innan vi drog vidare på stadt. Det första jag gör när jag kommer dit är att ramla i trappan och stuka foten. Bra jobbat. Det va väldigt mycket folk, men jag har ju varit med om bättre utekvällar. Nu blir det lugnt med att festa i Ljusdal på ett tag.

Nej som sagt, nu måste jag ta mej ur soffan. Duschen väntar och sedan lär man ju ta vara på det fina vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0