Så mycket att göra, så lite tid...


Eller nej, så va det ju inte. Tvärtom. Fel av mej.

Äntligen har utslagen börjat försvinna. Peppar, peppar, ta i trä. Lika bra att skriva det för annars kommer det väl tillbaka lika fort. För rätt många veckor sen fick jag utslag i ansiktet, mest runt munnen. De va röda och lite torra. Trodde först att det va finnar, men det kan omöjlig ha varit det. Men som sagt, nu börjar de försvinna och jag ser ut som vanligt igen. Jättestor skillnad. Nejdå, men det känns så mycket bättre. Man blir fruktanvärt självmedveten när det ploppar upp nåt sånt där. Jag vet att ni håller med, även om ni inte erkänner det.

Nu på morgonen har jag roat mej med att mäta mitt hår. Ja, precis lika roligt som det låter. Jag måste hitta en hobby. Kom iaf fram till att de längsta hårstråna är nästan 60 cm och om man mäter från benan och ner så är det 64 cm. Ganska långt. Kanske lite för långt, eller? Kanske borde klippa av litegrann. Några centimeter iaf. Men sen är man ju en liten feglort och dessutom lite snål så antagligen blir det inte gjort. Tar dock gärna emot kommentarer och hör vad andra tycker.

Kommentarer
Postat av: Tove-Li

Åh jag vill också ha så långt hår. Tycker att jag försöker spara men det verkar ha slutat växa. Kan det göra det? :)

2009-10-19 @ 11:18:49
URL: http://tovvan.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag tror faktiskt att det kan göra det. Många som säjer det iaf. Mamma kunde aldrig få längre än axellångt hår när hon va ung heller. Va det roligt på Engmans i helgen?

2009-10-19 @ 13:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0