Strawberry weed


Hmm idag är det lat-Carro tror jag. Tänkte kliva upp tidigt och äta frukost för att hinna iväg på Pace, men orkade jag klä på mej och ge mej ut i kylan? Nej. Får bli imorrn när vi kommer hem från Gävle ist. Gör inget om det blir sent, har ju ändå inget att passa på fredag. Kör lite egen träning hemma snart ist.

Igår fixade jag Spotify. Duktig. Lite stolt över att jag klarade det själv faktiskt, utan invite. Fast visst, lite hjälp på traven fick jag det ska jag inte sticka under stolen med. Skönt att ha det. Är inte helt ute, som jag annars brukar.

Klockan 12 bär det av mot Gävle, med lilla Pillan. (Tror jag ska börja kalla dej det Kristin, va tycker du om det?) Massa tjejmys. Middag och kanske några drinkar. Alltid trevligt. Måste hitta en ny väska också då dragkedjan på min favorit har gått sönder helt. Hoppas det finns nån snygg, lagom storlek som inte helt ruinerar mej. Tur att det är lön snart.

Det är faktiskt sant att ju mer pengar man har desto mer gör man av med. Helt sjukt. Och ändå är jag duktig på att spara (funderar ju på att bli ekonom). "Man måste ju få unna sej", väldigt bra uttryck det där.




Kommentarer
Postat av: Kristin, Krillan, Pillan.

känns som jag får nya smeknamn hela tiden, värsta roligt höhö :) äsch, kalla mig vad du vill babe :)

2009-10-29 @ 15:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0