Such a beautiful day


Måste faktiskt medge att jag älskar såna här vackra höstdagar. Man kan inte annat än att le när man ser hur solen strålar och känner hur den värmer huden när man är ute.

Det blev som sagt en promenad med Kristin imorse och nu kom jag precis hem från en fika med Karin. Härligt att träffa henne. Det blir inte så ofta även om vi bor på samma ställe. Alltid nåt som hindrar. Men det blev som sagt en fika idag och på lördag ska vi nog bege oss mot Hudik för lite party. Ser jag fram emot. Är suegn på fest, men trött på Ljusdal och dessutom roligt att festa med Karin en gång.

Nu ska jag städa lite, sen köpa sallad och göra lite middag innan jag tar mej i kragen och åker till Pace och tränar. Känner mej på G nu så det är bara att fortsätta i samma tempo så jag inte blir lat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0