Tjockis


Såg precis en artikel om att de som har tjocka lår löper mindre risk att få hjärt- och kärlsjukdomar och dödligheten är även högre bland smala människor. Pjew. Alltid roligt när man läser om positiva saker med det man själv gillar minst. Skulle behöva en personlig tränare och dietist tror jag. Nån som kan berätta vad och hur jag ska träna/äta för att få den kroppsform jag vill ha. Men det får nog vänta till jag vinner på triss eller gifter mej rikt. (vilket är mer troligt eftersom jag aldrig köper triss).

Lite roligt att dom har den här bilder till texten. Som om den tjejen skulle ha tjocka lår. Eller menar dom kanske att hon löper större risk för att få sjukdomen? Det måste vara så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0