Torsdag 15 oktober



Idag är det torsdag. På riktigt. Anledningen att jag skriver det är för att jag hade torsdag hela dagen igår också. Sjukt jobbigt när man har fel dag. Skönt ibland.

Skulle ha jobbat idag, men dom hade tydligen råkat fråga dubbelt. Så det blev ännu en "ledig" dag. Tur att jag har mina helger säjer jag bara.

Idag har jag varit på Pace och kört lite kondition. Skönt att komma igång. Nu ska jag göra mej iordning och åka till Hudik och hälsa på mormor och morfar lite. Hämta en jacka som mormor köpt här men ångrat sej på. Är helt slut i kroppen nu, så det blir bra att åka iväg lite, annars hade det nog bara blivit soffan hela dagen.

Tror att det blir en promenad med Kristin ikväll också. Eller bara tvmys.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0