Winterland


Snö. Skit. Vill inte ha vinter. Alls. Eller nu överdrev jag lite för lite snö över jul och nyår och ett par veckor in på det nya året blir bra, men sen kan det bli vår igen. Vore perfekt. Vinter i mitten av November, December, Januari och halva Februari, vår fram till mitten på April. Sommar till September och höst i Oktober. Den här snön lär väl inte ligga kvar så länge. Om den ens ligger kvar nu. Hoppas på bättre väder imorrn.

Funderar på om jag ska iväg och träna. Om jag hinner. Om jag orkar. Men tror inte att det blir så. Kanske ikväll. Fick ju plötsligt annat att göra mellan typ halv fyra och sju. Nej, får ta träningen imorrn ist. Hårt. Kompensera lite för helgens bravader.

Hade väldigt roligt i lördags med Karin. Lite folk ute, men va gjorde det? Tror jag skippar detaljerna, men som sagt roligt va det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0