Några månader senare

Måste nog börja skriva litegrann igen för just nu är det en hel del som snurrar i huvudet. Känner mej ganska förvirrad. Men det va väl inte direkt något ovanligt när det gäller mej. Ville ju ner till Huvudstaden, men nu är jag inte lika säker längre. Jag hoppas att det är något övergående och bara för att det blev lite fel med allt där sist. Ska försöka igen. Vet ju lite mer hur det kommer att bli nu. Less surprises.

Måste bara säja att jag är så glad att det inte är något tjafs med någon och att allt fungerar bra och har gjort det hela tiden. Otroligt skönt och jag hoppas att det fortsätter va så.

Finns annat som snurrar också, men det får jag ta som det kommer bara. Det blir som det blir, ingen mening med att haka upp sej på det. Bara det inte blir massa krångel, för det orkar jag inte med. Är det ingen som lägger sej i så kommer det gå bra (men hur troligt är det?).  

På lördag blir det jobb sedan fest med Sandra. Jippie! Är jättesugen på att festa och har dessutom inte varit med Sandra på hur länge som helst. Det är på tiden. Jag hoppas att det är lite folk ute fast det är helgen innan löning. Men det spelar ingen roll för vi ska ha kul ändå!

Haha världens mest flummiga inlägg. But that´s me. För tillfället. Sova nu och sen en ny dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte kul att du skriver igen! :)

2009-09-20 @ 10:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0