Underbart





Vilken bra helg det blev. Tappade sugen på att festa litegrann när jag va på jobbet, men hämtade Sandra, duschade och fick lite hjälp att komma igång igen. GK's innan stadens. Hur trevligt som helst. Förutom killen som vi tror försökte ragga upp Sandra med repliken "Har du tampongen i?". Vem säjer så?

Trodde att det skulle va helt dött ute, men det va mycket mer folk än jag räknat med. Dans och dricka med min Sandra, kan det bli bättre? Sandra, vi måste göra det här oftare, så är det bara!

Idag är planerna att ta en dusch, baka lite och sedan hälsa på Marcela och antagligen förhöra henne. Enda chansen att få se en skymt av henne är att involvera sej i hennes skolarbete. Men det är ingen fara, hoppas jag kan vara till hjälp. Är otroligt imponerad av alla som pluggar nu. Förstår inte hur de orkar, jag skulle aldrig ha motiviationen. Hoppas att jag kommit på andra tankar till våren så jag kan söka in till något.

 


Kommentarer
Postat av: Tove-Li

Oj, ja det var ju en annorlunda replik, inte direkt att man blir sugen då kanske :)

2009-09-28 @ 12:38:44
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0