Födelsedagshelg


Så va man ett år äldre då. 21 år. Gammal. Hade ju lite ångest tidigare i år, men den har nästan försvunnit. Det började ifjol, så undrar om jag kommer att känna så varje år i framtiden. Det brukar ju inte bli bättre med tiden liksom.

Hade iaf världens bästa fredag. Middag med fläskfilé och tsatziki och kladdkaka till efterrätt. Singstar och Guitarr Hero och sjukt mycket skratt. Jag och Haräng tar verkligen dom där höga tonerna. (Alla som känner mej vet ju att jag verkligen inte kan sjunga. Verkligen inte. Så tänk er hur det lät)
Efter det åkte jag och Fanny till stan och mötte upp Daniel och hans kompisar. Några shots, efterfest och jag kom hem 5.

Seg dag igår, även om jag mådde bra. Men var sjukt trött på kvällen och inte fullt lika laddad för fest som jag brukar. Men festen var trevlig och hela helgen har varit fantastisk. Verkligen va jag behövde.

Imorrn blir det kurs och sedan far jag uppåt igen. Måste börja packa lite. Men sängen är sjukt skön. Nä, skärpning nu. Sova får jag göra inatt.

Förresten, de beigea skorna jag köpte för några veckor sedan kommer från Zara. Vet inte om dom finns kvar.


Kommentarer
Postat av: carro

fan då.. finns ju ingen butik här ens i närheten haha.. kan tänka mig att dom e slut ;P

2010-04-19 @ 11:38:21
URL: http://carolinejonsson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0