Right time, right place


Rätt helg att va sjuk på. Grymt av mej att pricka in den enda helgen nu som inget annat va planerat.

Lyckades ta mej ut och handla igår. Mycket frukt och grönsaker. Inte helt fel. Bara priset. Träffade en karl som frågade om det här va min naturliga hårfärg. När jag sa nej frågade han om jag va blond egentligen. Nej, bara inte fullt lika mörk som nu. Sedan började han prata om att förut skulle alla tjejer va blonda och nu skulle alla va mörka tydligen. "Är det modernt att va mörk nu?" "Helt ärligt vet jag inte, för jag har haft den här färgen i många år". Sedan gick han. Vet inte riktigt va han ville, men han gjorde dagen lite intressant iaf.

Åkte till Fanny och försökte hitta till Danderyds gymnasium. Hon är ju duktig och gör högskoleprovet idag. Håller tummen för henne.

Nu ska jag göra mej lite maränger. Måste ta mej för nånting. Kanske blir film med Fanny ikväll om hon känner för att umgås med en sjukling. Annars får jag äta maränger som tröst när jag ligger och tycker synd om mej själv. Äh, ryck upp mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0