Sjukling


Sjuk. Eller på god väg att bli iaf. Näsan rinner och jag gissar att jag har en sån där härlig whiskey-röst när jag väl börjar prata. Lite dövven i huvet och känner att det enda som fattas är halsont och feber. Vilket jag är mycket tacksam för att jag inte har såklart. Än.

Varit vaken sedan sju. Det känns ju väldigt nödvändigt att vakna så tidigt när planeringen för dagen på ett ungefär är att ta mej ut och handla frukost.

Sitter och kollar om jag hittar några roliga recept på kakor, godis, bröd eller nåt annat trevligt som jag kan fördriva tiden med att göra.

Ska också kolla på utbildningar och försöka få lite inspiration för framtiden. Inte för att söka till hösten, men nästa år kanske suget kommer och då är det ju br aatt va lite förberedd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0