Sjukt jobbigt


Har haft en väldigt stressig dag. Städade på förmiddagen och oj så fräsht det blev. Sedan kom Fanny och vi gav oss ut på stan. Köpte nya strumpbyxor vilket jag insåg att jag behövde när det va hål i alla som låg i garderoben haha.
Tog oss till Medborgarplatsen och mötte upp Mattias. Strosade runt. Blev hungriga och åt lite. Strosade lite till och letade ett bra café. Gick förbi ett där Mattias och Danny från EMD satt. Coolt. Köpte glass och kaffe på 7eleven istället och satte oss i en park. Solen skuggades av ett hus och vi förflyttade oss upp till Vitabergs parken (?). Där låg vi och njöt av solen och kaste avundsjuka blickar på alla med systemetkassar. Det hade inte suttit fel med lite vin eller till och med en kall öl där. Nästa gång ska vi va bättre förberedda.

Imorrn ska jag utforska Söder på egen hand om det är bra väder. Annars blir det en hemmaSPA-dag.

Jag hoppas att alla förstår att första meningen var ironisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0