Sunny day


Tillbaka i Storstaden efter en vecka hemma i Hälsingland. Det blev en lugn helg, vilket antagligen var väldigt välbehövligt med tanke på hur otroligt trött jag var varje kväll. Man måste ju ladda batterierna inför Valborg i Uppsala. Den helgen kommer bli allt annat än lugn gissar jag på.

Är irriterad på mej själv just nu för att jag sitter inne när det är fint väder, men jag är trött. Måste dock ut och handla lite så det är bra. Kanske tar en promenad då nä jag ändå är pågång. Sedan kommer Fanny. Det blir bra att snacka lite skit och planera lite vad man ska ha med till Uppsala. Torsdag till söndag. Det kan bli mycket packning det för en sådan som mej (som alltid packar med halva garderoben och ändå saknar nåt när jag väl är framme.)

Äh, lär få tummen ur och röra lite på mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0