These shoes are made for walking


Åh är verkligen tvungen att köpa nya skor. Inte för att det brukar va något problem för mej, tvärtom. Men just nu är det inget jag vill lägga pengar på. Är inte hundra på va jag vill ha heller, men det jag behöver är snygga vardagsskor, med en annan stil än tygskorna jag har. Lite "finare". Får åka in mot stan någon dag och kika lite i skoaffärerna. Man kan ju alltid hoppas att det finns några som matchar mina krav.

Va för övrigt helt säker på att jag hade tvättid idag. Rev ur sängkläderna imorse och såg för någon timme sedan att det tydligen är imorrn. Men det går väl det också.

Längtar till helgen och nästa vecka. Hoppas verkligen att det är fint väder på lördag när det vankas fest för Malin och hennes kompis som också fyller den här veckan, och jag halkar in på ett hörn där också. Tänk att man blir så gammal. Fast det är ju ingenting egentligen. Allra helst inte om man jämför med pappas moster som fyllde 102 förra veckan. Det är väldigt gammalt. Väldigt väldigt gammalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0