Work it


Vaknade imorse med världens huvudvärk. Ungefär som om jag varit ut kvällen innan och druckit sjukt mycket. Värdelöst att ha huvudvärk utan anledning. Kunde somna om, men blev väckt lite senare av att det ringer på dörren. Innan jag kommit ur sängen och fått på mej lite kläder hade människan försvunnit. Men lite senare kom han tillbaka. Vaktmästaren som tappade sin pannlampa här när jag fick en ny ugn.

Efter 2 alvedon, vatten och lite mer vila var huvudvärken borta. Klev upp och fixade lite frukost. Sen på med träningskläderna och ut på en promenad. En perfekt runda på lite mer än en timme.

Hatar att packa. Vet verkligen inte va jag ska ha med. Tur att Fanny kommer imorrn innan vi ska åka så kan hon hjälpa mej lite.

Längtar så sjukt mycket nu. Det kommer bli hur bra som helst!

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0