Flitig som ett litet bi


Åh, får alltid ångest när jag tackar nej till jobb. Men idag hinner jag inte. Känner mej lite smått stressad. Har iofs hela dagen imorrn på mej. Men jag ska flytta ur lägenheten, städa den, packa upp allt hemma och försöka få plats med allt nånstans samtidigt som jag ska packa smart till Cypern. Får inte ta med hela garderoben. Får inte. Kommer iaf inte ta med några klackar (kanske ett par). Det är skumt, men när jag är utomlands känns det inte bra att gå ut i klackar. När Karin dessutom säjer att det är kullersten överallt så blir ju valet ännu lite enklare. Men lär väl komma iväg med proppfull väska ändå gissar jag.

Bakade iaf lavendeldrömmar i förrgår. Dom blev inte riktigt som dom skulle, men det är bara att testa igen. Smaken va det inget fel på. Lite skumt med lavendel bara. Men roligt.


(Bild: Leilas A Piece of Cake)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0