Sommar och sol



Ledighet. Skönt. Har ju lycktas pricka in ganska rätt hela sommaren faktiskt. När jag har varit ledig har det oftast varit fint väder. Så även nu.

Lite jobbigt när man har hundra saker liggandes över en som ska göras. Men det finns ju kvällar. Lika bra att ta vara på solen när den väl är här. Nog för att det lär bli en hel del sol nästa vecka också, men det är inte riktigt samma sak som den svenska sommaren ändå. Det finns inget bättre. Blir nästan lite sentimental när jag tänker på det.

Nu blir det lite kaffe i solen och sen tänkte jag baka lavendeldrömmar. Min kära mor letade upp lavendel åt mej när dom va i Stockholm, så då måste jag ju återgälda det med att faktiskt använda mej av den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0