Att få ner livet i en resväska


Har precis packat ner halva garderoben i en resväska. Lyckades ganska bra tycker jag. Nog för att det är mycket kvar ändå. Lite måste ju stanna i Ljusdal så jag har nåt att ta på mej om jag skulle råka hamna här nån natt. Vilket definitivt kommer att hända. Orkar inte pendla varje dag. Är inget big fan av att kliva upp tidigt så jag bävar ordentligt för att åka 6 tåget. Jag som tar rätt lång tid på mej att göra mej iordning och gillar att ha tid på morgnarna. Tji fick jag. Men frukost kommer att bli på tåget. Eller när jag kommer till jobbet.

Ska försöka få med muffinsbläcket och lite julsaker också förutom kläderna. Min minigran. Måste ju försöka få det lite ombonat iaf. Vore bra om vi kunde skaffa lite hyllor, men det kommer väl.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0