Gefle


Sitter hos Marcela. Vi har varit på bio ikväll. Harry Potter. Jag trodde att jag skulle somna (har en tendens att göra det till filmer nuförtiden, ja även på bio), men tok heller. Filmen va lite drygt 2,5 timmar och det kändes som om man satt i typ 20 minuter. Den va riktigt bra. Jag hade glömt bort hur mycket jag faktiskt tyckte om Harry Potter när jag va yngre. Läste böckerna om och om igen. Har dock inte läst de sista, men nu blev jag sugen på att läsa om dom och även dom nya.

Har börjat livet i Gävle så smått nu känns det som. Jag och Sandra va och storhandlade idag och imorrn blir det att ta sex-tåget (och nej, det är inte ett specialtåg där man har sex med varann. Tvyärr.) Jag undrar verkligen hur jag ska orka komma upp i tid. Och sen sitta på tåget utan mp3n som jag glömde hemma. Inget jag ser fram emot direkt. 


 

Kommentarer
Postat av: Sofia

på tal om mp3, kan du inte skriva en lista i bloggen med lite låtar som du lyssnar på? :) jag skulle verkligen behöva ny musik! bra blogg!

2010-12-09 @ 18:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0