So f*cking tired


My God va trött jag är. Helt sjukt. Humöret är på botten och allt går emot mej just nu. Vill bara att den här veckan ska va över och att det ska bli julafton. Orkar inte längre.

Har kommit på att jag inte har några kläder att ha varken på juldagen eller nyår och dessutom jobbar jag alla dagar emellan. Internet finns ju alltid, men alla sidor har ju damp. Endera finns det inget snyggt inom budget eller så är storleken slut. Eller så lägger man i den i shoppingbagen och sen när man väl bestämt sej så är den borta. Har hänt inte mindre än 3 gånger ikväll. Blir bara så trött. Visst, jag vet att det finns värre. Men ni vet också hur det är när det känns som om  hela världen är emot en.

Less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0