Ett steg i rätt riktning


Så har jag adressändrat. För första gången. Ja, jag är 21 år och har aldrig gjort det förut. Men det va skönt. Även om även det sved lite i plånboken. Som allt annat.

Det va tur att Sandra inte va med på Ikea i lördags tror jag. Jag lyckades stoppa på mej saker för rätt mycket ändå, och då struntade jag i massor bara för att jag kände att jag inte kunde köpa det utan att prata med henne. Pjeew.

Fick iaf tag på en säng. Med hjälp av en naprapat. Tummen upp. Hade varit helt lost annars. Dock så kommer den inte förrän nästa onsdag. Men det gör inget. Jag har ju en sambo med säng. Och snart har vi en soffa också. Iaf till helgen.

Det här kommer att bli bra. Jag känner det ändå in i märgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0