En lite fattigare, men ganska nöjd Carro.


En sväng på stan blev det och kontot blev lidande. En vårjacka, världens finaste kofta, och ett par underbart söta tygskor (som jag lyckades få dom att sänka priset på). Jag kom iväg lite senare än jag hade tänkt så några baslinnen hann jag inte med att köpa. Men det får bli någon dag i veckan istället, eller till helgen.

Är just nu oerhört irriterad över att jag inte har någon ugn. Är sjukt sugen på att baka. Inte stillas suget när man slår på tvn och det är "Leila bakar" följt av "Vad blir det för mat?" heller. Ge mej en ugn nu.

Äh får försöka tänka på något annat och imorrn kan jag införskaffa ingredienser till att göra tryffel eller praliner eller nåt annat man inte behöver en ugn till. Så länge får jag göra lite chailatte och fruktsallad och mysa till Johan Falk. Det låter väl inte helt fel att spendera söndagkväll på det sättet va?



(Bild snodd. Hittad på Google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0