Frustrerande


Så va man utan ugn då. I torsdags, när jag va hur trött som helst och påväg att bli förkyld och alltså inte på världens bästa humör, tänkte jag göra varma mackor. Sätter i ugnen i uttaget och poff, lampan slocknar och ugnen går inte att sätta på. En propp hade gått. Som sagt, lagom trött och less orkade jag inte gå och köpa nya direkt, men gjorde det igår efter skolan. Kommer hem och byter den. Försöker sätta i ugnen igen och poff. Proppen går. Slutsats, det är ugnen det är fel på. Skit också. Jag som tyckte det va så bra att ha en ugn. Kunna baka om jag ville,  men nu är det slut på det. Frustrerande.

Igår mötte jag upp Fanny när hon slutat jobba och det blev mat på en restaurang. Jag, som tänkte att jag inte skulle dricka nåt alls i helgen, drack både vin och öl och sedan en drink på Fridays. Men det var en mycket trevlig kväll.

Just nu väntar jag på att Bella ska ringa och säja att dom är påväg. Ska följa med och kolla när Frida tävlar i gymnastik. Hon är jätteduktig så det ska bli roligt att se "live".

Får seva som händer ikväll, men gissar att det blir en lugn filmkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0