Mood swings


Haha sitter och skrattar åt mej själv just nu. Inte för att jag har gjort nåt roligt, men för att jag har såna fruktansvärda humörsvängningar idag. Helt sjukt. Det va faktiskt längesen nu. Började nyss gråta för att jag inte kunde bestämma om jag skulle äta nåt eller klä på mej och bege mej ut en sväng inte för att valet va svårt utan för att jag blev ledd på min beslutsångest, men ändå). Vågar inte ringa till någon av rädsla för om jag kommer börja gråta eller bli arg mitt under samtalet. Nej, fy fan för att va tjej. Skärpning nu. Fast jag vet ju att det inte hjälper. Det kommer att gå över av sej själv. Hoppas att det räcker med en dag bara.

Äh ska ta mej in till stan och kika lite. Eller kanske Kista. Dom har öppet längre och det va ett tag sen jag va där. Japp, det kändes som en bra idé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0