Sjukfobi


Så himla trött. Funderar på om jag håller på att bli sjuk. Imorse lät jag lite förkyld, men kände ingenting. Men nu har näsan börjat rinna lite och jag är, som sagt, himla trött. Skulle behöva städa, men tror jag ska lägga mej en stund och ta det lungt ist. Kanske piggnar till lite då.

Jag får verkligen inte bli sjuk! Men ska jag nödvändigtvis bli det så är det bättre att det blir till helgen, så man slipper missa nåt i skolan. Med 100% närvaro får man inte missa mer än högst en dag. Annars får man inget diplom med betyg förrän man tagit igen de dagar man varit borta.

Några som varit sjuka redan. Och med så mycket behandlingar och oljor vi håller på med, träffar massa olika människor och så, vore det ju nästan konstigt om man inte blev lite extra mottaglig. Vi har även en tjej i klassen som har sjukdomsfobi. Blir nån sjuk, allra helst magsjuk, får hon panikkänslor för att hon tror att hon smittats. Sjukt jobbigt.

Imorrn kommer Fanny efter jobbet. Gissar att det blir god mat och massa skitsnack som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0