Sunday


Middag med en tjej i klassen i fredags på Hardrock Café. Lite i dyraste laget, men mycket gott och trevligt. Funderar på att boka bord där sista torsdagen efter skolan. Måste göra nånting med alla innan vi går skilda vägar. Gissar att de flesta kommer man aldrig se igen.

Märkte inte av snökaoset så mycket igår då jag inte gick utanför dörren förrän vid halv 6 när jag åkte till Fanny. Lagade mat, kollade på film och snackade skit. Kalle tyckte att jag verkade hög eftersom jag pratade så mycket innan vi la oss.

Idag tänkte jag ta mej in till stan och kolla på en jacka, skor och linnen. Baskläder är så tråkigt att köpa, men det behövs. Efter det ska jag krypa upp i sängen med en bok eller film och chailatte. Lär behöva värma mej lite, det är ju hela 10 minusgrader här. Svinkallt när det blåser dock.

Kan fortfarande inte förstå att det bara är två veckor kvar. Panik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0