The end of the week


Igår spenderades dagen i en sporthall på Lidingö. Och nej, det var inte jag som sportade. Mitt kusinbarn hade gymnastiktävling. Jätteroligt att se. Dom var väldigt duktiga. Kom tre i två av tre grenar. Riktigt stolt. Kvällen blev väldigt lugn, med Melodifestival och Beck. Men det behövdes nog med tanke på min "förkylning". Gissar att den hade blivit värre annars.

Idag har jag uträttat lite ärenden. Köpte lite småsaker jag behövde. Hittade också nåt på H&M som jag måste köpa. Lär bara ha ett smakråd med mej och välja mellan 2. Kommer säkert va slut när jag väl kommer iväg och har bestämt mej men men.

Eftersom det var så underbart väder (2,5 minus och strålande sol) bestämde jag mej därefter för att ta en promenad. Man måste ju passa på att få lite luft, och samtidigt utforska omgivningarna litegrann. Gud va jag älskar Kungsholmen, skulle ge mycket för att bo här på sommaren också, det måste va fantastiskt. Så är det nån som har en lägenhet på Kungsholmen att hyra ut är jag mycket intresserad. Måste iofs hitta jobb också, men bara man har det ena till att börja med så.

Tror att jag ska ha lite ompyssling av mej själv ikväll. Peeling, ansiktsmask, hårinpackning m.m. Sedan lite päron och ost. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0