Weekend


Så va det måndag igen. Allt går så fort. I helgen va mamma och pappa här nere. De kom på behandling på fredag eftermiddag, mamma fick en alginpackning och pappa en SPA-massage. Tror de va nöjda efteråt.
Helt slut när jag kom till deras hotell och hade jag bara blundat så hade jag somnat. Men istället gick vi ut och åt väldigt god fisk på en restaurang. Mysmiddag.

Lördagen spenderades på stan, men för en gångs skull åkte vi till söder och kikade. Mycket trevligare att gå där än mitt i stan. Hittade lite olika saker. Tyvärr inte den kavajen jag ville ha (slut på alla H&M verkade det som.), men det blev en annan kavaj istället. Åt middag med mamma och pappa men sedan spenderades kvällen med Fanny och ett par vinare. Vi hamnade på White Room och hade väldigt väldigt trevligt. 

Overall är jag supernöjd med helgen.

Nu ska jag laga lite mat till resten av veckan och sedan plugga litegrann. (Vilket i princip betyder kolla på papperen, känna att "äh, det här kan jag ju nästan, eller så går det att läsa imorrn", och kolla på tv istället. Vilken självdisciplin, va?)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0