"En lördagmorgon"


Inte min dag idag. Vaknade vid halv 12-12 och har redan haft sönder saker, spillt ut saker, gått in i saker och varit nära att brännskada mej själv. Vad kommer sen? Nä jag måste ut ur lägenheten. Är bara tvungen att tvätta lite först.

Sen bär det av till Sigtuna för att gratta David litegrann. Killen blir ju hela 6 år. Liten då. Frida fyller 12 i år hon också. Herregud. Då är man ju ganska stor ändå. Fast det är hon ju inte i mina ögon. Även att min kusin fyller 40 känns helt overkligt. Så gammal är hon ju inte. Det är skumt det här med ålder. 

Äh, nu lär jag få rumpan ur sängen  och in i duschen om det ska bli nåt av den här dagen också. 

Kommentarer
Postat av: Tove-Li

Jaha oj vad kul att de också ska ner, vi får se hur det blir då men ska ni ut eller så? Ja jag är lite kluven om hur jag ska göra men det är ju himla mkt bekvämare än att åka buss och riskera att åka på en rast på 45min i tönnebro :) Men jag ska kika och se hur jag ska göra. Sen ska jag kolla lite om jag kan bo hos min mormor och så. Vart i sthlm bor du förresten, har du ordnat med lägenhet och så?

2010-01-18 @ 11:51:35
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0