Happy New Year


Ja, jag vet. Jag ska ha cred för min kreativa rubrik.

Nyår var faktiskt helt okej. Skönt och roligt att träffa lite nytt folk. Göra nåt annat helt enkelt. Det blev relativt lugnt då det vankades jobb idag. Nog för att jag började kvart i tolv, men det känns som om jag borde lärt mej av tidigare lite överförfriskade nyårsfiranden. Och det hade jag ju uppenbarligen. Kom hem strax före två tog en macka och la mej.

Älskar att Hudik har fyrverkerier och tal och grejer på stan vid tolvslaget, vilket gör att alla samlas, gamla som unga. Så skulle det vara här med. Och krogen skulle va öppen. Jag vill iaf träffa mycket folk på nyår.

Äh, nästa nyår önskar jag att jag är utomlands. Skulle inte vara helt fel att fira i sol och värme och fylla istället för snö och kyla och fylla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0