Hometown


Ljusdal. Buss direkt efter skolan. Vilket bra tillfälle att plugga på tänkte jag. Tjena. Helt slut och med en spänningshuvudvärk som hette duga va att försöka sova allt jag kunde göra. Och det gick rätt bra. Kunde läsa på litegrann efter ett par timmar, men får hoppas att det går bättre på resan tillbaka. Bussen va lite sen, kom fram 5 över halv tio. Räkmacka och lite prat med mamma och pappa innan läggdags.

Idag ska jag träffa Sandra snart, sen får vi se va kvällen har att erbjuda. Måste säja att jag blir mer och mer sugen på att gå ut, även om ingen av mina tjejer verkar va speciellt på. Får väl se till att övertala nån av dom. Det får inte bli dunderfest, har ingen lust att må illa på bussen imorrn. Men samtidigt är det dumt att säja så. Säjer man att det blir lugnt brukar det alltid bli allt annat än lugnt. Men det gör ju inget om det blir en hemmkväll heller egentligen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0