Rätt helt enkelt


Hemma. Ja det känns faktiskt så redan. Kommer bli jobbigt att lämna. Men det ska jag inte tänka på. Än är det ett tag kvar. Herregud, har ju bara varit här i 5 dagar.

Älskar att det känns rätt. Det va längesen jag kände så. Jag hoppas att det håller i sej. Det är intensivt och jag är inte dum så att jag tror att det blir mindre stressigt framöver, hellre tvärtom, men det känns så bra. 

Igår började vi med teori, lite allmänt om SPA och så. På eftermiddagen fick vi se när Diana demonstrerade en Body Scrub och sedan va vi 2 och 2 och fick göra det på varann. Inte helt fel. Varken att ta emot eller att ge. Idag var det teori på förmiddagen igen, huden, och efter lunch fick vi lära oss lite mer om produkterna och även göra akupressurmassage, calm mind ritual och ansiktsmassage. Det är jätteroligt, men kommer va sjukt nervös med första kunden. Tur att det är en vecka kvar till dess. 

Nu blir det till att duscha, göra en lathund till imorrn och träna maddagen på mej själv (när ingen annan ställer upp så...) haha. Enda nackdelen med att inte bo hemma.

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh, va roligt det låter! Glad för din skull :) Kram!

2010-01-14 @ 09:12:44
URL: http://evilajna.blogg.se/
Postat av: Tove-Li

Åh vad kul det låter! Hur länge är utbildningen?

2010-01-14 @ 10:37:59
URL: http://tovvan.blogg.se/
Postat av: Tove-Li

Åh vad kul det låter! Men självklart hör jag av mig, har pratat lite med Malin och Josefine så jag hoppas att jag kanske kan träffa dig och fanny och Johanna med för det var ju jättelänge sedan vi sågs. Mina planer är att åka ner nästa helg alltså den 22-24 jan. Är du kvar i sthlm då? Sköt om dig vännen!

2010-01-15 @ 08:52:46
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0