Rise and Shine


Dags att kliva upp. Vaknade faktiskt innan klockan ringde idag. Skönare att vakna av sej själv.

Idag är det packning som gäller. Har tagit fram det mesta som ska med och gjort listor, men nu ska allting ner i väskor också. Får se hur mycket som får plats. Lite svårt att veta hur mycket saker man kan ta med också, vet ju inte direkt hur lägenheten ser ut. (Det låter väl bra va? Att hyra en lägenhet man inte sett) Men det blir nog bra.

Jag tycker den känns värd att hyra bara för läget, mitt på kungsholmen, och inte så dyr var den heller. Hoppas att jag kommer trivas.

Är lite spänd nu, men längtar otroligt mycket också. Ska bli så skönt att bo själv. Lite ensamt kanske. Är ju van att ha folk omkring mej för det mesta. Men får väl ringa dom jag känner och tvinga dit dom om det krisar sej. Fanny får ju mycket närmare till jobbet så man kanske kan locka med det nångång ibland.

Nä, frukost, hårfärgning och packning va det. Bäst att komma igång direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0