Settled in.


I Stockholm.

Just nu är jag supertrött och sitter och myser för mej själv i lägenheten. Men jag älskar det. Direkt när jag kom innanför dörren kändes det så bra. Tänk om den var ens egen bara. Men jag är sjukt nöjd över att ha fått tag på den för de 8 veckor jag kommer att vara här.

Resan ner gick smärtfritt. Jag körde till GävleBro där vi fikade lite och sedan tog pappa över. Fick låna en gps av pappas jobbarkompis och gud va bra dom är. Nog för att man hade hittat ändå, men det blir en liten trygghet och man slipper en massa onödiga felåkningar.

Imorgon blir det stan och middag på kvällen innan mamma och pappa åker hem igen. Fanny kommer också och myser med mej då. Mer eller mindre frivilligt haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0