Borta bra men hemma...?


Så. Tillbaka på hemmaplan. Har flyttat till egen lägnehet. Jobbat lite. Träffat folk. Känt på hur sommaren kommer att se ut till mestadels. Men ingen fara, för det känns rätt bra.

Blev lite ledsen när schemat visade att jag inte börjar jobba förrän midsommarveckan. Men det är inget att göra åt. Får hoppas att de ringer och behöver extra folk någon dag. Skulle verkligen behöva perngarna.

Älskar lägenheten. Lagom åt mej och ett bra sätt att klara av sommar i Ljusdal på. Kunna va själv när jag behöver. Kunna hälsa på hemma närsomhelst, men på egna villkor.

Och eftersom jag inte behöver mitt rum längre så kommer jag att kunna ha massagebänken där och ta emot om det är någon som skulle vilja ha en SPA-massage eller ansiktskur. Bättre att kunna jobba ostört än ute i vardagsrummet och förpassa mamma och pappa till gästrummet under en timme.

Nä nu ska jag packa ihop mej och åka tillbaka till tegelhuset med loftgångar. My new place. För 3 månader. Sen ska det bära av nånstans igen. Bort bort bort. Jajjemen.


Kommentarer
Postat av: Tove-Li

Åh vad skönt, vart i Ljusdal bor du?

Kram

2010-06-08 @ 11:38:42
URL: http://tovvan.blogg.se/
Postat av: Tove-Li

Det var en optometriskola som jag sökt i norrtälje. Men vi får se hur det blir för jag vill ju hellst komma in på Södertörn och ekonom så jag får vänta och se. SKönt med egen lägenhet iaf! :) Kram!

2010-06-08 @ 18:03:05
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0